Dil Seçimi
Bu Sayfayı Paylaşın:

Kalite Yönetimi


Kalite Çalışmaları

Medivia Sağlık Grubu kapsamında kalite yönetim sistemi geliştirme süreci 2012 yılında başlamış olup kurum genelinde tüm süreçleri kapsamaktadır.

Kalite Yönetim Sistemi, hastalarımıza sunduğumuz hizmetlerin kalitesini artırmak amacı ile kurulmuştur. Bu sistemde iç ve dış müşteri memnuniyetinin sağlanması ve sürekli geliştirilmesi en temel unsur olarak ele alınmıştır.


Kalite Yönetim Sistemi Yapılanması

Kalite Yönetim Sistemi; kurumda Genel Müdürlük koordinatörlüğünde yürütülmektedir. Birimlerde KYS çalışmalarını yürütmek üzere Bölüm Kalite Sorumluları tanımlanmıştır. Kalite Yönetim Birimi’nde Kalite Direktörü, Kalite Müdürü ve Kalite Dokümantasyon Sorumlusu bulunmaktadır. Ayrıca İç Kalite Tetkikçileri ile birlikte KYS çalışmaları yürütülmektedir.

Kurumun tüm birimlerini kapsayacak şekilde temel süreç ve alt süreçler oluşturulmuştur. Her süreç için performans kriterleri ve hedefler belirlenmiştir. Performans kriterleri sayesinde süreçlerin sağlıklı yürütülüp yürütülmediği sürekli olarak ölçülmekte ve izlenmektedir.

Ayrıca tüm süreçler için risk analizleri yapılmış olup, risk planları oluşturulmuştur. Öngörülen risklere karşı alınan tedbirlerin belirli periyodlarda kontrollerinin yapılması sağlanmaktadır. Risk analizleri sayesinde, süreçlerin gerçekleşmesi sırasında uygun olmayan hizmet oluşumunun bertaraf edilmesi, azaltılması veya kontrol altında tutulmasını sağlayacak yöntemler belirlenmiştir. Böylelikle hizmet sunumlarının daha sağlıklı, daha hızlı ve hatasız bir şekilde gerçekleştirilmesi sağlanmaktadır.

Düzenli yapılan birim toplantıları ile; süreç planları, iş akışları, standart işlem ve süreler, iş gücü ve mali kayıpları, eğitimler ve hasta memnuniyeti ile ilgili konular görüşülmekte ve gerekli aksiyonlar alınmaktadır.

Kalite Yönetim Sisteminin etkinliğini izlemek ve sürekli gelişim için İç tetkik çalışmaları yürütülmektedir.


Kalite Politikalarımız

  • Kurumumuzda "Teşhis ve tedavi sunumu" hizmetlerinde ulusal standartlar ve yasal düzenlemelere uygun olarak en iyi tanı ve tedavi hizmetini; ekonomik koşullarda, kaliteden ödün vermeden, tarafsızlık, bağımsızlık, dürüstlük, gizlilik ve güvenilirlik ilkelerini esas alarak sürdürmek
  • Hastalarımızın, yaşam kalitesini yükselterek hasta güvenliğini ve memnuniyetini her şeyin üzerinde tutmak
  • Çalışanlarımızın eğitimlerle sürekli gelişimini desteklemek, bilgi ve becerilerini arttırarak nitelikli, özverili sağlık çalışanı olmalarını sağlamak
  • Ulusal standartlar ve yasal düzenlemelere uygun olarak oluşturulan Kalite Yönetim Sistemini uygulamak, çalışanların da tam katılımını sağlayarak sürekli iyileştirmek temel politikamızdır.


Organizasyon Yapısı


Image title

Ömer Nadir Koç

Başhekim


Image title

Sennur Aykırı

Kalite Yönetim Direktörü


Image title

Merve Demircan

İk&Kalite Müdürü


Image title

Nisa Ceylan
Kalite Dökümantasyon Sorumlusu

Doktorlarımıza Danışın
✓ Valid
Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca ilgili Bilgilendirme'yi okudum. Kişisel verilerimin belirtilen kapsamda işlenmesini ve sağlık hizmet sunumu amacıyla tarafımla iletişime geçilmesini kabul ediyorum.)
Arama
Yükleniyor...